solstikkan

en sprallig person med harmoni

grill och vin

Kategori: Mitt liv

så skönt att vara hemma efter ännu en dag på jobbet, idag var det tydligen dubbelt betalt för att det är storhelg=) halleluja, det känns bra:D

Jag har bara tagit det lungt, vi har grillat fläskfile och karré och grönsaker, riktigt gott var det, sedan har jag pratat med skatteverket och det gick jätte smidigt och nu har jag äntligen deklarerat:D

Nu har jag druckit lite vin och kommer somna gott. Imorgon ska jag ringa och se om det finns tid för tatuering den 13:e juni då jag är i luleå och jag och min lillebror ska göra en syskontatuering.




Igår beställde jag en jacka jag velat ha som tog slut, jag blev lite ledsen i ögat sen kollade jag bara på hemsidan och dom hade fått in den igen, vilken tur, dessutom hade jag fått ett mejl där jag fick 10% på valfrivara innan den 7:e maj då kändes det givet att beställa den. Så snygg eller vad tycker ni?

Jag som bara älskar leopard:D jäjj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: