solstikkan

en sprallig person med harmoni

Mardröm om jobb

Kategori: Mitt liv

Godmorgon, idag är det soligt och fint ute, hade varit härligt att vara hemma och ta det lungt. Nu är det jobb i 6 timmar sedan hem och storstäda och kanske putsa lite fönster om det fortfarande är ljust ute.

Inatt drömde jag om mitt jobb och mitt headset gick sönder, hemsk dröm jag fick prata direkt i en telefon. och jag träffa alla gamla arbetskompisar i en grotta med smala onda hundar som var röd ögda och ville äta mig. Vi var i något slump område fast inte i sverige. läskigt! Detta skedde fram till lunchen och jag ahde trknikstrul emd datorn och fortfarande inte logagt in mig och nu hade det gått efter lunchen sedan tappade jag bort min mobil och mitt i allt var jag i en klädbutik där min gamla klasskompis jobbade, sedan hittade jag min mobil i min väska och även Rebeccas mobil min kompis som flyttat från Luleå som jag inte sett på flera år. Helt sjukt. Fast hon hade en äldre modell av mobilen haha!

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Han hörde av sig igår innan jag for till Allstars. Och då hade jag inte hört av mig före. Han sa att han skulle tapetsera köket och frågade vad jag gjorde och jag sa att jag höll på och göra mig klar för att fara in en sväng på Allstars. Jag fick även svar: "Nice :) Ha så skoj ...kram". Så jag skrev bara tillbaka "Tack! Kram". Och idag så skrev jag ett sms till han först och frågade hur det gick med tapetseringen. Så imorgon ska jag inte skriva nå till han. Så vi får väll se.. Lite intresserad verkar han vara.. Det jag inte vet är på vilket sätt han intresserad.. Kraam<3

    2011-05-08 | 23:00:44
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: