solstikkan

en sprallig person med harmoni

regn regn

Kategori: Mitt liv

Det regnade till en början mysigt, sådär så man vill ligga i en husvagn på en camping och bara somna in till regnet mot husvagnstaket. Men sedan vaknade jag av spöregn mot rutan och tänkte, hoppas det slutar snart haha. Det äckkligaste här i söder är faktiskt mördarsniglarna som ligger och glänser som en hundbajs i skogen eller mosade sniglar med skal! Jag får panik jag får sicksacka mellan och det känns i magen när jag går förbi dom.

 Efter jobbet idag kom min sambo och hämtade mig och vi handlade lite och har grillat karre och jag syndade i lite godis igen! måste ge mig nu så man inte liknar en luftballong till sommaren.

Nu är det inte länge kvar tills det är dax för en visit i Luleå och tatuera mig med min bror, jag måste kolla hur stor text jag ska ha och skriva ut den innan vi ska tatuera oss:D min kommer vara lite mindre än hans eftersom att han ska ha på vaden. :D Det ska bli skojjsigt.

På fredag kommer jenny min barndomskompis så vi ska boka in en dejt någon dag mellan 20:e till 29onde maj=)

Nu har jag bokat en ny tid för naglar, det blir den 26:e kl 11.30=)


Igår var jag med Kossi i kistagallerian och i solna centrum där jag inhandlade lite underkläder och 2 st tublinnen:D jätte snygga och somriga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: