solstikkan

en sprallig person med harmoni

sunday morning

Kategori: Mitt liv

Igår var det varlborg, vi skulle först till Hammarbysjöstad men det blev inställt och sedan skulle vi till Gullmarsplan men jag var så sjukt trött så mina ögonlock ryckte och jag började gråta när jag kom hem för jag var så trött, så det blev tacos och hyra film. Vi såg pirahna. Pirayor som varit utdöda i 2 miljoner år hittas under en undervattenssjö och dom är galna och äter människor. Den var lite för mycket då allt kom på en gång. Men helt okej.

Idag ska jag jobba och dricka lite te:D och sedan hem och tvätta lite kläder och grilla god mat:D

 Någon som vet om det räknas som storhelg? idag eller om det bara är vanlig röd dag? Jag hoppas på storhelg så man får extra cash :
P

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Haha, jag vet inte.. Tror inte att det är något av det :P Kanske bara saknaden efter många...? Kraam<3

    2011-05-01 | 14:48:03
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: