solstikkan

en sprallig person med harmoni

what to do?

Kategori: Mitt liv

Snart är det studenten och min lillebror har blivit schtööör:P Tänk att det var 5 år sedan jag tog studenten, shit! Sedan dess har det hänt mycket, jag har hunnit byta lägenhet 5 ggr, bytt jobb och bytt stad, pluggat men jag vet fortfarande inte säkert vad jag vill bli, man tänker att det man pluggar till och sedan skaffar jobb som, det kommer man göra resten av livet, men man kommer säkert byta flera ggr iaf efter ett antal år. Det sägs att under sin livstid så byter man karriär 3 ggr.

Jag vill ha ett jobb som är roligt där jag känner att jag gör någon nytta och får ut något av det själv, normala arbetstider, bra kollegor och självklart en fet lön! så får vi inte glömma en bra chef:D

vad göra?

Kommentarer

  • Kossan säger:

    Kan tänka mig varför normala arbetstider känns vikigt ;P

    2011-05-22 | 12:23:39

Kommentera inlägget här: