solstikkan

en sprallig person med harmoni

lördag wiii

Kategori: Mitt liv

snart är man påväg hemåt då.. äntligen om man får säga så. Man hinner ju aldrig lata sig. Idag ska jag se lite teve kanske plugga lite som alla andra dagar. I veckan hade vi föreläsning om narkotika och alkohol och nu i veckan har vi om vräkningar.

Kursen jag läser nu är en specialkurs som heter samhällsproblem, mycket uppgifter att göra men sjukt intressant :D

Imorgon ska jag gå och gymma lite :D wiii då ska jag köra mage rygg och bröst, jag känner mig starkeeen :D

Idag har jag skrivit en pyttelista på vad man kan önska sig till julklapp

det är äggkoppar

mörtel och kaffebönsmalare.

Nu är det bara en månad kvar tills vi bilar uppåt det ska bli mysigt med matsäck och en termos med kaffe :D och självklart träffa alla både familj och vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: