solstikkan

en sprallig person med harmoni

skyltsöndag

Kategori: Mitt liv

Idag är det första advent och dags för att pynta och baka =), det är även skyltsöndag vilken jag inte alls hade koll på då alla dagar känns som måndagar nu när man pluggar. Det hade varit mysigt att vandra runt i gamla stan med en liten kopp varm glögg :D nam nam, igår satte jag då upp nya gardiner i vardagsrummet och sovrummet och dammtorkade lite. Idag ska granen upp :D och alla ljusstakar myyys! Sedan blir det att läsa lite om äldrefrågan och ta det lungt.

Just nu är det jobb som gäller fram till 18.15

Nu är det snart bara 3 veckor kvar tills vi kör upp mott norrland, ska bli skojjigt och se om allt och alla är sig likt. Vi har fortfarande igen snö vilket känns ovant men så himla skönt då jag HATAR snö! :D

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Jag kanske kommer ner till sthlm nu i Dec.. :P Kraam<3

    2011-11-28 | 09:20:23
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: