solstikkan

en sprallig person med harmoni

bio

Kategori: Mitt liv

börjar bli lite trött nu, tvättat bort mitt smink och ska sliipa:D



 imorgon ska jag sätta mig och plugga lite och förhoppningsvis kolla lite träningspriser=), Jag och Niklas har varit och ätit middag ute jag åt 10 bitar sushi, så mätt och miso soppa och han åt kycklingspett 4 st! Sedan gick vi på bio och såg på cowboys and aliens, jag ville se den då jag trodde det var den filmen med söta aliens i en husvagn men nä den var det inte, filmen var helt okej men inget jag vill se igen:P jag är inget sci-fi fan eller äventyrsfilmer förrutom indianajones hehe.


Idag har jag fantiserat på skor skor skor! jag ska ju köpa nya vinterskor i år då jag slängde dom gamla, men måste börja med höstskor.. skulle behöva ett par låga och minst 2 st höga.. åå önskar 3. Jag har önskat mig skor iaf i present då jag fyller år jippiii!=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: