solstikkan

en sprallig person med harmoni

kanye west och jay-z check!

Kategori: Mitt liv

Idag har jag varit hos barnmorskan och tagit blodtryck, det hade gått upp lite men fortfarande lågt det ligger på 105/60 nu förra gången hade jag bara 100 i blodtryck. Jag har även gått upp ett kilo nu, min vikt ligger nu på 60,5.
Jag har fortfarande inte fått någon kallelse för ultraljud, så barnmorskan skulle ringa och kolla med dom, har jag inte fått det om 2 veckor skulle jag ringa vårdcentralen, för det är bara 3 veckor kvar som mest till ultraljudet.

Idag är det bokat kanye west och jay z i globen den 29 maj! jäjjjjj dom har jag lyssnat mycket på när jag var yngre, ska bli sjukt skojj.



Nu sk ajag äta lite tacos innan jag beger mig mot jobbet, slutar 21 ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: