solstikkan

en sprallig person med harmoni

28/7

Kategori: Mitt liv

Idag har jag bara sovit och tagit det lungt, kanske blir de en promenad innan jag somnar. Nu har vi verkligen gått om varandra i sömnrutinerna, jag lägger mig kring 22 och vaknar kring halv 5 på morgonen för att sedan somna om till kl 9.30. Niklas han har nu vänt på dgnet och somnar sent eller tidigt kanske man ska säga, När jag vaknar lägger han sig. Haha men han har ju semester :P Idag har jag orkat baka en smul-äppelpaj dock har jag inte smakat den ännu så jag får hopaps på att den är god :D
 
Det är fortfarande sjukt varmt och fuktigt i luften så man vet itne vart man sakl ta vägen när allting bara klibbar fast på en.
På Måndag ska vi åka till länna och eventuellt babyland:D jaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: