solstikkan

en sprallig person med harmoni

ingenting

Kategori: Mitt liv

idag har jag inte gjort mer än bara sovit och vilat, men vad gör man när det är tråkig väder ute? städa säkert men det finns inte med på listen idag, vilket är så skönt=)
 
 
Igår var vi och grillade med Henke ochDenise och Emelie i en park, riktigt mysigt var det, vi spelade även kubb och precis när vi bara hade kungen kvar så vann dom...man ska aldrig ta ut segern i förskott. Jag har även bränt halva kroppen i solen. Nästa gång blir det solskyddsfaktor :P
 
 Efter grillning och spelandes med kubb gick vi till Henke och drack kaffe ochfikade lite innan vi åkte hemåt och köpte minimalt med godis och hyre en film. Efter 12-slaget somnade jag och är fortfarande trött :P, jag vaknar oftast kring klockan 05.00 för att kissa elelr att bebisen väcker mig i magen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: