solstikkan

en sprallig person med harmoni

flottish

Kategori: Mitt liv

Igår var vi på stan och drack en kaffe och Niklas köpte en ny mobil, motorola razer, sedan åt vi middag på pizza hut, Han åt en pissa och jag en ceasar sallad:P



min mat var dock nästan slut när jag kom på att ta kort på den:P jag var ganska så hungrig. Efter middagen gick vi på bio och såg safe house. Den var riktigt bra faktiskt och skulle lätt kunna rekomendera den. Till bion köpte vi en hollywoodmeny så jag fick varma chips och Niklas en enorm popcorn.

Idag har jag bara jobbat hela dagen sen var jag helt slut, nu har vi köpt middag igen och Niklas tog en vesuvio och jag en sommargebile




Nu blir det nyttiigheter framöver, så man inte rullar fram ännu mera än vad man kommer göra senare=)

Jag går bara och längtar helatiden efter den 27:e då vi ska på ultraljudet, det ska bli så spännande!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: