solstikkan

en sprallig person med harmoni

onsdag 28/3

Kategori: Mitt liv

idag blir det att jobba heladagen, tråkigt då Niklas fyller år idag, vi tänkte ha ett litet kalas i helgen istället då Sophia kommer och hälsar på. Just nu håller jag på att koka ägg, det blir äggmacka mums!

Ikväll kommer jag lägga upp en ny magbild igen fast det inte gått full vecka nu efter vi var hos barnmorskan sedan kommer jag lägga upp varje söndag då det är full vecka :D

I helgen ska jag köpa 2 st ramar så vi kan rama in våran fina bebis, dom ska stå på våran nya byrå. Igår skulle Niklas ha skruvat ihop den men insåg att någonting var fel och vi måste ta isär allt, jippi. Men så kan det gå :P



Kommentarer

  • Sofia säger:

    haha jobbigt det där med byrån men om ni samarbetar kanske de funkar bättre ;)

    2012-03-28 | 12:57:12

Kommentera inlägget här: