solstikkan

en sprallig person med harmoni

söndag

Kategori: Mitt liv

lite sen uppdatering från söndagen, Niklas var sjuk och körde mig till norsborg på dopfika då lilla Maria döpts på morgonen. Jag drack kaffe och åt lite tårta och bröd. Erika hade på sig en traditionell etiopisk klänning och även lilla Maria och David hade en etiopisk skjorta, dom var jätte fina =) Erika tog på sig en sjal runt huvudet :D



Och här är en bild på mig =)



Senare när jag kom hem åt jag middag, men den var som kvar i halsen och jag kunde inte sova på sidan för maten bara kom upp, så jag fick ligga på rygg i några timmar innan jag kunde sova, nästa dag var jag på jobbet och det kändes likadant efter lunchen och senare blev jag yr och kallsvettig. Niklas kom då och hämtade mig och innan jag ens kom in spydde jag på loftgången, sedan spydde jag galla hela natten, totalt 8 ggr och jag trodde aldrig det skulle ta slut. Sedan blev jag magsjuk och fick feber. Idag har jag äntligen kunnat äta någon ting men det går långsamt, jag har iaf tagit ett bad nu så man inte luktar urk haha.



Här är bild på ett slitet jag från idag. Nu ska jag försöka få i mig lite mat jag har mest levt på soppa och proviva.

Kommentarer

  • Pjupsi säger:

    Stackars stor hannsus som e suk... Vilken fin mage du har.....

    2012-03-14 | 20:56:28

Kommentera inlägget här: