solstikkan

en sprallig person med harmoni

frukt är fint

Kategori: Mitt liv

Helt slut blev jag efter att ha storhandlat på Coop. Man är som nyvaken på nytt efter maten vi ätit precis, det blev grillat med potatis i ugnen med flingsalt,olja,vinäger och vitlök mums!=)

Jag var förbi hemtex där jag inhandlade lite nya saker till lägenheten, en duk kan göra så mycket skillnad! Jag ska bara stryka den innan jag lägger ut den på bordet. Vi köpte lite frukt också, så himla hemtrevligt det kan bli med lite frukt och bär framme och färska örter i krukor




Blommorna fick jag igår av Niklas :D jag blev överlycklig alltid trevligt med lite romantik=)





Snart dax för film och istället för godis blir det bigaråer med hallonkesella nam nam.

Här är mina väskor jag fick av farmor när jag var förbi i Landskrona








Kommentarer


Kommentera inlägget här: