solstikkan

en sprallig person med harmoni

Helgen är här

Kategori: Mitt liv

Hejj hopp! Inatt sov jag gott fast jag knappt sov, men jag kände mig hyfsat pigg ändå för att jobba. Jag kom hem för en stund sedan och är hungrig som en giraff, dags att ära. Det blir rester, tror jag äter lite fiskgratäng wiiie.

Nu är det helg, känns skönt med en mjukstart på jobbet, på måndag blir det övertid, då ska jag bli rik!

I helgen blir det att sova och imorgon blir det att umgås med Denise på sönder med ett glas vin eller 2 =) trevligt.. längtar:D




Just nu har vi ingen tv, eller internet något har blivit galet, jag har gjort allt i felsökningen, antingen är det systemet som inte får kontakt med vårat modem eller så har någon i huset skaffat internet och tagit våran port och vi blivit felkopplade, what to do? Blir väl att hyra film och promenera, men skönt med omväxkling men jag gillar se tv och koppla av då jag kommer hem :P jag är lite bekväm tror jag.

Kommentarer

  • mathilda säger:

    Fin bild gullis. Och ang ditt bredbandsproblem, HAHAHA. <3 Tycker synd om er. Du får nog ringa supporten.

    2011-07-16 | 11:12:55

Kommentera inlägget här: