solstikkan

en sprallig person med harmoni

måndag igen=)

Kategori: Mitt liv

Då var det måndag igen, jag tog lite sovmorgon idag efter en lång helg, Himla mycket man hunnit under helgen då man går upp tidigt:D kanske man ska börja med det:P Innan jobbet stressade jag iväg och skickade 6 st paket, hoppas alla traderavinanre blir nöja.

i helgen har jag umgåtts med Niklas mamma, vi har vandrat på stan från medborgarplatsen till slussen där vi såg jätte många fina svanar=)








 sen gick vi igenom gamla stan där vi stannade och åt en köttbullemacka och en jätte god äppelkaka. Vidare gick vi mot t-centralen och Åhlèns och mötte upp Niklas för att gå mot stureplan. På Lördagkväll satt vi uppe länge och klippte och färgade mitt hår.



Jag har fått träningsvärk i rumpan haha, det är ganska långt att gå fast man inte tänker på det när man är ute och shoppar =)

På söndagen åkte vi till Ikea och handlade lite grann, ganska mycket faktiskt, vi fick krukor och blommor och en badrummsmatta av Niklas mamma. Det blev jätte fint hemma nu, känns mer trevligt. Jag köpte en ram som man kan ha massa bilder i, jag tänkte rita egna gubbar och sätta in roliga kort på mig och niklas och familj:D

Jag köpte även en kudde 65x65 cm och ett överdrag som var vårigt och somrigt, men matchar inte med mina saker just nu då jag har svart, orange och silver. Men jag köpte matchande gardiner så senare blir det vitt och blommigt och ljusrosa:D, jag köpte orange blad till min enorma kruka och en ny tvättkorg och en potatisskalare:D













På kvällen innan hans mamma åkte slingade vi även mitt hår och nu ser det fräscht och fint ut:D, jag är riktgt nöjd=) Nu har både jag och Niklas slingor, vilket matchande par vi är;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: