solstikkan

en sprallig person med harmoni

Party

Kategori: Mitt liv

Igår blev det spontan fest då jag blev bjuden till kungsholmen av en arbetskollega, riktigt trevligkväll vi var på förfest hos hennes bästakompis pojkvän som har ett skivkontrakt och är 22 år och har ett djbås hemma (blev lite avis) , Senare kom det dit 10 st tjejer och 3 killar, en tjej var från Gällivare och en från Övertårneå, det var lite kul. Det bar iväg till bar 54 på söder och dom spelade sjukt bra musik, jag blev så lycklig, idag har jag fått träningsvärk av allt dansande haha.

Effter en lång natt kom min sambo och hämtade mig på götgatan och vi åkte hemåt, sedan serverade han tacos åt mig mitt i natten, åååå han är så söt.

Idag är man ganska seg faktiskt, vi har städat bort julen och tittat lite på tv =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: