solstikkan

en sprallig person med harmoni

Hela helgen lång

Kategori: Bilder på mig

Omtalade Luleå



Nu känner jag att jag verkligen blivit efter med mitt bloggande, i lördags var jag och tatuerade mig med min lillebror klockan 12.00 han började och hans var ganska stor ca 20 cm på vaden gjorde han texten: själar säger aldrig farväl. Jag var orolig att han skulle svimma eller någonting. Men nä. Det var jag som fick blodsockerfall när det var min tur att tatuera in samma text fast på axeln.




 shit vad jag eftersvettades och blev helt blöt i ansiktet. Det blev helt vitt framför ögonen och jag fick lägga mig ner! Sedan fyllde jag i min gamla fjäril så den blev glad igen:D



Efter detta umgicks jag med själen och sedan plannerade vi utgång. Vi drack massor med vin men jag blev aldrig snurrig, då vi insåg att det bara var 8,5%.



 Sedan kom Sandra förbi som jag inte sett på ett helt år och vi skulle gå på båten.



 Men vi stod i kö i ca 45 minuter och vi blir nekade till att komma in för vi var för unga!! det var ju 25 år. Då gick vi till allstar och drack ett glas vin. Sedan cyklade jag hem igen och sov gott :D



På söndagen var jag så sjukt seg och rörde mig bara till kvantum och köpte en hårfärg och på måndagen var jag hos mia och klippte mig och färgade håret=)



 jätte fint blev det och sedan fikade jag med mamma på roasters och mötte upp jenny och åt mat på baan thai. Sedan tog jag och mamma en liten promenad vid sjön.







 Och igår kom jag hem igen till stockholm.



 Jag hade saknat N så sjukt mycket=)





 Så det blev lite myskväll. Idag är jag dock sjukt trött så jag mår illa. Fåglarna ute vaknar ju så sjukligt tidigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: