solstikkan

en sprallig person med harmoni

rördoktor

Kategori: Mitt liv

Godmorgon



 ställde klockan tidigt för att jag tänkte buda på en offwhite skinnjacka, men orkade inte dra mig upp och när alla säger att det är läskigt, känns det inte så kul och vandra runt med en vit skinnjacka, men jag tycker det är fräscht! Någon vann den för 150 kr! jaja jag har en annan på G:P

Jag sitter och ser på oprah, är du normal? dom tar upp olika saker, normalt att vilja klämma finnar och pormaskar på sin sambo? ja det var normalt. Hur ofta man petar nästan? 5 ggr i timmen, usch! och om någon nyst på en stol och du tar på den 6 timmar senare får du bakterierna på dig, petar du dig i näsan efter det startas en odling i din näsa! BLÄ!


Niklas har rensat handfatet idag då det rinner segt i den, han kallade det för rördoktor haha!



 Snart ska vi åka iväg till macken och städa bilen, jippiiii! (NOT)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: