solstikkan

en sprallig person med harmoni

bang bang

Kategori: Mitt liv

Då var det utgång igår, det var sjukt kul faktiskt och jag hade jätte trevligt. Vi började kvällen Hemma hos Niklas kompis och vi fick träffa hans tjej som var super trevlig och snäll. Vi drack lite vin och sedan blev kl kring 22! Dags att dra ut då? eh jooo.
Vi åkte till Gröna jägaren där det var billig dricka tydligen och karokebar. kul faktiskt, inget ställe jag hade gått till självmant. Väl inne så beställdes en bricka med 10 shots, det försvann fort, sedan kom en till bricka med 10 st shots! Åh nej tänkte jag samtidigt som jag tänkte jaaa haha! Sedan tog det inte länge inann hjärnan snurrade.



 Efter ca en timme på Gröna jägaren gick vi vidare till Göta källare, det var ganska dött där från början men sen blev det mer folk, bra musik och en strippstång hade dom som man kunde dansa vid. Det var en känsla mellan cleo och fiskekyrkan. Klockan gick fort och vi dansade gärnet, så himla kul.

Idag mår man mindre bra, huvudet dunkar som om man blivit nedslagen, men glad att jag inte blandade lika mycket som Niklas han mådde pyton och sprang på toaletten.. stackars!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: