solstikkan

en sprallig person med harmoni

Löningsdagen

Kategori: Mitt liv


Igår var det löning och jag hade bestämt dejt med Jenny, efter många om och men drog jag på mig dessa kläder.




Igår blev det stan med Jenny och fika num num




Det blev nya skor åt Niklas och inne på butiken hade dom en enorm sko. Jennys sko är strl 35 och den andra storlek 50!



Sedan blev det middag





Efter middagen blev det 2 glas vin på snaps och seda gick vi vidare till grönajägaren för ett sista glas vin innan hemgången=) Det blev en riktigt lyckad kväll som dag:D Idag är jag dock ganska trött faktiskt:P

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Det var skit roligt =) Tack för en underbar dag och kväll!! Ni är fantastiska! Kraam<3

    2011-05-27 | 01:45:42
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: