solstikkan

en sprallig person med harmoni

Ensam med oliver

Kategori: Mitt liv

Igår tänkte jag stanna inne och inte gå till gymmet, men kände att det var lite slöfason så jag vandrade dit, när jag kommer dit är min spinningklass inställd men han i receptionen frågade om jag ville köra igenom passrt själv. Så jag svarade ja=), jag fick hela schemat för spinningklassen samt låna hans iphone med alla låtar och satt på instruktörsplatsen och körde själv i 30 minuter:D vad duktig jag är. Efter det körde jag flex super crunch som är magpass i 30 minuter, det var mage ca 15 minuter och sedan var det mördarstretch i 15 minuter så man tänjde på musklerna. Idag har dom äntligen plogat härutanför men dock inte nå bra, jag såg på nyheterna att det komemr ta ca 1,5 vecka innan dom fått allt till rätta...helt galet!Idag är jag hemma själv med Oliver då Niklas är på en rockabillyfest med jobbet. Men han komemr nog om ca 2 timmar. Idag har Oliver ätit majs och potatispure, han älskade det och sökte efter skeden och gapade haha =)Jag bakade även kärleksmums igår och idag har jag ätit typ 4 st!!!
 
Här är olivers outfit: dreggellapp med dockis och tummen, body från pop och byxor från me too.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: