solstikkan

en sprallig person med harmoni

i made it

Kategori: Mitt liv

Tiden går så sjukt långsamt när man vill hem.. varför ska man alltid längta så hemskt mycket. Idag jobabr jag sent igen men imorgon är jag ledig då ska jag bara sova och städa :D så himla skönt.

Idag loggade jag in på su för att kolla om jag fått svar ännu på tentan och där var den, avklarad wiii=) i made it! känns så himla bra så på fredag blir det storfika check!

just nu är jag sjukt trött, hjärnan är typ i dvala och gnuggar bara i ögonen helatiden men men bara att kämpa på snart är det bara en timme kvar då jag slutar 20.45 :D sen blir det hem och lite tv innan sovdags:D





Kommentarer

  • Erika säger:

    Det syns mer o mer på magen ju!!!<3 yeeeey!! Syns på söndag!(= Saknar er! Kraam!!

    2012-03-09 | 00:25:09

Kommentera inlägget här: