solstikkan

en sprallig person med harmoni

sålt

Kategori: Mitt liv

Idag fick vi sålt barbordet=), vi hann ha ute det i en dag jippii=) Nu blir det att spara till en byrå med förvaring så att vi får plats med babykläder.

Det är så himla svårt att välja, jag har suttit och tittat på ikeas hemsida men det står mellan en lång ikea malm byrå lång som en köpmandisk eller en med luckor och 3 plan i varje, sjukt fin dock kanske mer gjord för att ha massa fina glas och koppar i, jag måste nog spara till båda för jag kan inte bestämma mig :D Nu är det bara lite mer än en timme kvar på jobbet, nu vill jag verkligen hem och ta det lungt, köpa en liten påse gotta och andas. Niklas är fortfarande dålig stackarn jag tror att magen inte är van vid mat ännu och därför blir det en chock efter man varit magsjuk.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: