solstikkan

en sprallig person med harmoni

ultraljud

Kategori: Mitt liv

Idag låg jag och sov till 10:30 vilket var super skönt sedan gick jag till Coop och postade ett par skor som en lycklig tradera vinnare vunnit. Sedan åkte jag til jobbet och hann jobba i ca 20 minuter innan Niklas kom och hämtade mig, det var dags för ultraljud kl 15,k jag var så nervös och varit nervös hela natten till idag om något skulle vara fel.

Vi fick komma in till barnmorskan 30 minuter senare, jag var ju helt ivrig. Det visade sig att allting var okej och den ligger som en liten boll med huvudet och benen nedåt och ryggen och rumpan uppåt. Navelsträngen avr mellan benen och den höll ihop benen så kön gic inte att se, jag fick gå och tömma blåsan och vi gjorde ett nytt försök, barnmorskan rörde runt lite på magen och barnet särade på benen och där visade det sig att det är en liten pojke, dock är jag inte lika långt gånget som jag trott. Nu är det v17+1

då han inte ville visa sig var det svårt att få någon ultraljudsbild, men vi fick en på huvudet och en på hela bebisen =) jag ska rama in dessa wii :D vi fick inte se i 3d eller 4d utan det var 2d, men intressant var det =) längtar, beräknade födelsedatumet är ändrat nu till 2:a september=) samma månad som jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: