solstikkan

en sprallig person med harmoni

v 16+0

Kategori: Mitt liv

Idag var jag ledig och har bara städat, det blev dammtorka och dammsuga sedan tvättat 4 maskiner, promenerat, handlat, badat, tagit kort på lite böcker och skor som ska säljas och nu är middagen i ugnen=) pussst!

Kan säga att min kropp är helt utmattad nu måste jag sitta, jag orkar verkligen inte stå längre idag.

Här är iaf veckans bild på min mage, idag är sista dagen i fjärde månaden och imorgon går jag in i femte :D





Till middag blir der kycklingfilé med tapenade i och rotsaker med fetaost på mums=)

nu är det dags att vika lite tvätt :P

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha..Det var en liten puttmage :-D ätit för mkt ;-):-P? Nämen typ världens minsta bäbismage än så länge ;-)

    2012-03-07 | 19:11:04
  • Sofia säger:

    Vi som känner dig och vet hur du ser ut i "vanliga" fall kan verkligen se att du börjat få lite mage :) . Mysigt hoppas allt är bra kram

    2012-03-08 | 23:06:18

Kommentera inlägget här: