solstikkan

en sprallig person med harmoni

skyltsöndag

Kategori:

vilken tur att Niklas sa att det var skyltsöndag. vi åkte hemifrån vid kl halv 3 på eftermiddagen och gick runt vid Drottninggatan. Det var jätte mysigt. kl 15 tändes all belysning i stan. det blev en julklapp och lite brända mandlar som inhandlades. Skyltningen på nk var super kul. nästan som när man åker i kärlekstunneln på gröna där allt har en liten historia med rörliga gubbar. jag hittade så mycket fint på från gaaaah. Medan vi vandrade gick vi ära runt nk, och cad var där jo biblioteksgatan, som jag letat och så lätt var det. Alla butiker jag älskar och Gela garanterar hade en lång redcarpet! själus nu hittar jag till urban efter 2 år:D bättre sent än aldrig. själus är min bästis från Luleå för er som inte vet. vi kollade även på en miniatyr av stockholms innerstad på biblioteket :-) ser ni lilla globen? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: