solstikkan

en sprallig person med harmoni

Veckan

Kategori: Mitt liv

i veckan som varit har vi hunnit vara på babysim och öppna förskolanoch prommenerat med Kaie. Igår var vi på en ny runda på 1,1 mil. Vi har hämtat promenadkartor hos kommunen för att hitta nya promenader i Tyresö. Efter promenade åt jag middag och sedan var jag och tränade bodypump och efteråt kände jag mig förkyld, så nu är jag förkyld igen=(
 
 I lördags efter babysimmet åkte vi och köpte en matstol till Oliver. Han fick en svart som man spänner fast i bordet. I omklädningsrummet i badhuset hade dom jätte söta små stolar som man kan sätta bebisarna i medan man byter om och vi hittade en sån på babyland med ett litet bord till som man placerade fast. Han brukar få sitta där och leka lite=)
 
 
Idag var jag på stan med jeanette och fikade och hade trevligt och jag inhandlade 2 klänningar från cos och ett nagellack :D Efteråt var jag hos frisören och klippte mig, slingade och blekte utväxten så nu är jag lite blondare:D
 
Imorgon blir det promenad med Kaie och sedan firar jag och Niklas 3 år tillsammans=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: