solstikkan

en sprallig person med harmoni

virus

Kategori: Mitt liv

Idag har jag pluggat ända sedan imorse, Jag och Oliver var förbi coop och handlade lite blåbär till Niklas som fortfarande är sjuk sedan i lördags. Hoppas hoppas hoppas att vi klarar oss från sjukdomen! Han var på akuten idag och det är mest troligt ett magvirus och det vill jag absolut inte ha. Vi har sovit i separata rum hela helgen, men 5:e dagen ska det vara över så då är det 2 dagar kvar för stackaren. Jag har skruvat fast stödbygeln på vagnen så att Ollis kan sitta nu =)
 
 
 
Igår var jag på ett nytt pass på gymmet som kallas för BT, det var ungefär som bodypump fast man hade även en stepbräda och körde lite kondition. Men idag är mina armar lite ömma, jag ska bli stark!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: