solstikkan

en sprallig person med harmoni

fredagsmyyyys

Kategori: Mitt liv

Idag slutar man hyfsat tidigt, det ska bli skönt då blir det att åka hem och se lite på tv och äta lite chips. Ikväll är det bigbrother haha, ojoj nu börjar det hända saker där.

Imorgon blir det storstädning, påskpynt och byte av gardiner=) Det kommer bli jätte fint, nu är det dags att städa upp lite i läggan.

Kanske hinner jag klart min tavla så att den kan hängas upp=)

Nu är det inte länge kvar tills min syster dyker upp då blir det stanish 2 ggr och heroncity en gång, tyresöcentrum en dag och massa promenader å skojjsigt:D sqeeze




Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Det är klart vi ska. =) Om jag kommer ner så kommer jag vara i Sthlm (far nog Fre kväll) Lör, Sön, Mån, Tis, Ons, Tors, Fre, Lör och åker hem Sön. Så kommer isf att vara ett tag. =) hehe. Kraam<3

    2011-04-08 | 20:54:46
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: