solstikkan

en sprallig person med harmoni

Getingen

Kategori: Mitt liv

Idag var jag riktigt trött då jag vaknade men överlever då jag slutar tidigt idag=). Idag efter jag slutat ska vi åka med in syster till Heron City och spela lite i spelhallen och även äta på pizzahut. För mig blir det nog en sallad då det snart är sommar;)

Inatt drömde jag att min lillasyster sov brevid mig i min och Niklas säng, och i taket hängde det en fet geting och dinglade och riktade in sig på min systers ben, gadden växte störe och större och sedan släppte han bara gadden i min systersben så hon skrek och getingen dog, sedan kom jätte feta spindlar och kröp mot mig på lakanet, usch och vakna upp till detta! rädda mig!

Nu dags för lunchen:D köttsoppa med klimp (som jag inte äter)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: