solstikkan

en sprallig person med harmoni

hanging out

Kategori: Mitt liv

Igår blev en lång dag, jag åkte till Odenplan och fixade mina fransar! Denna gång tog jag 11mm istället för 10mm, och ja det syns, nu täner man ahhh det är lösfransar, men jag tycker det är skitsnyggt:D kände mig så naken utan dom igår när vi tog bort dom gamla HAHA!



Efter jag var klar åkte jag hem och vi skulle handla en diskmaskin, men Niklas hade glömt kortet på jobbet och dit och tillbaka till kungenskurva tog ca 1 tiimme!!! Så det blir nog idag istället, Vi åkte iaf till Heron City och åt mat på en restaurang som liknar en djungel menyerna hette bl.a liantallrik och amazonburgare haha. Jag åt lammytterfilé Mums!



Efter den goda maten åkte vi upp en våning i köpcentret och gick på bio=), det blev min låssas fru med Adam Sandler ovh Jennifer Aniston! Många goda skratt haha :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: