solstikkan

en sprallig person med harmoni

Maskerad party

Kategori: Mitt liv

Igår var jag på maskeradparty hemma hos Josefin som fyllde 21 eller har fyllt:D alla eller dom flesta hade någon typ av mask, tyvärr tog jag inga bilder på allas masker förrutom mig själv:D



Mjauuu sa katten och Kossan sa muuuu(födelsedagsbarnet)

Det blev middag och förrätt (Den var sjukt god) räkröra på rostat bröd:D Mums, sedan blev det fylld kycklingfilé och rotsaker och tsatsiki.

Vi hade trevligt och åkte ut till Stureplan där vi skulle gå ut på Solidaritet, men gick först ut på East där jag drack ett glas vin sen kom Niklas och hämtade mig. Så det blev inget Solidaritet då jag skulle upp och jobba=)

Jobba är bra då får man lite slantar till kassan:P hehe

Imorse gick jag upp 09.50 och drack havremjölk med chokladsmak jätte gott, jag rekomenderar att värma den då blir det som oboy fast nyttigare och en croissant till mums:P

Jag vill hälsa til min vän bordet mittemot mig:D Hej hej Bra jobbat Mathildus:D



Kommentarer

  • Kossan säger:

    Tackar katten för visiten ;)

    2011-04-03 | 16:27:04

Kommentera inlägget här: