solstikkan

en sprallig person med harmoni

överraskning

Kategori: Mitt liv

Idag har jag pratat med skatteverket, jag kände mig seriös osmart, det är så sjukt många rutor, och jag skulle bara fylla i en av dom. När jag frågade hur jag skulle fylla i var det nej!, det är din intäkt, jag vet vad intäkt är ja, men vad ska då vara på ingående och överskott, ja de du sålt ska vara på ingående, men jag har inte sålt något. Hur somhelst så löste det sig, nu har jag fyllt i allt, men jag ska ringa och dubbelkolla N-blanketten också så att den är rätt. Momsbilagan är iaf klar! Fy!

Igår var jag och promenixade lite på dagen skönt väder var det då och samma idag=)






 Igår när jag kom hem fick jag ett påskkort av Jenny min barndomskompis=) jätte gulligt, jag fick julkort och allahjärtansdag present och inflyttningspresent :D tack Jenny, känns bra att du tänker på mig:D



Nu är det dags att åka och jobba :D längtar till semestern=)

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Jag tänker alltid på mina nära och kära gumman! Jag tänker extra mycket på dom som bor längre bort.. Saknar dig. Kraam<3

    2011-04-27 | 19:55:15
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: