solstikkan

en sprallig person med harmoni

skriiiik 4

Kategori: Mitt liv

Igår vandrade jag och lillasyster på stan halva dagen och avrundade sedan med en fika:D min var sjukt god en chokladkaka och en latte och moa tog en cheesecake och en cocacola.

Till middag åt vi tacos mums! och sedan avslutade vi kvällen med att åka vidare med min sambo till Heron city och vi såg på Scream 4 i en sjukt stor biosalong med ca 700 platser, wow. Inte som i Luleå haha. Man blev lite skrämd i vissa scener så att man hoppade till i stolen, den var precis som alla andra screamfilmer man sett. fast man vet vad som ska hända blir man ändå rädd, är inte det konstigt?

Idag slutar jag 18.15 och sedan ska jag bussa hemmåt, då tänkte jag ta ut min syster på en promenix, hann ju inte säga godmorgon då hon sussade så sött. tror hon sov med lampan på inatt, bara det inte var för att jag sa att jag kommer 3 inatt och skrämmer dig:P skojja är roligt. Men jag sov, så det skulle jag aldrig göra, dessutom äger jag ingen läskig mask.

Buuuuu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: