solstikkan

en sprallig person med harmoni

surrande ventiler

Kategori: Mitt liv

Inatt har jag sovit dåligt, det blåser i alla ventiler och låter iiiiiiiiiiii, dessutom hör man en granne prata svagt och musik från en annan lägenet svagt, om jag nu inte inbillar mig och letar efter ljud som man gör när man är stresad och ska upp på morgonen.Det låter  som om vi har storm där hemma, och kallt är det, vaknade upp halvt förkyld. På toaletten luktar det kloak från tvättmaskinen och fuktigt från ventilerna och låter iiiii. Nästan komiskt vi bor i ett blåshål hahaha!

Om en timme har jag lunch enligt schema och middag enligt tid, det blir kycklingfilé med tapenade och parmaskinka i:D mums=)

Imorgon ska jag slänga lite älsklingar som jag inte använder och som blivit lite ledsna och till åren, kommer vara som en lite begravning och slänger med sorg i hjärtat (pratar om mina skor)

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Du är inte ensam om att det luktar kloak på toan.. Du vet min lilltoa.. FYYYFAN säger jag bara.. Ena stunden luktar det nada.. och andra så in i helvete.. Rörmokaren var här i går. Det är tydligen röret till mitt handfat som sitter "löst" som gör att det stinker.. Röret är snett som fan för att handfatet sitter för mycket åt vänster. Kraam<3

    2011-04-05 | 23:24:24
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: