solstikkan

en sprallig person med harmoni

hipp hipp hurra va jag är braaa

Kategori: Mitt liv

i know det var typ hundra år sedan jag bloggade sist igen, har bara jobbat och sovit och ätit och kissat!

Idag var jag nervös och gick in på studera.nu och då stod det bars urval förbereds/körs.. jahapp tänkte jag. Jag hade sökt in till södertörns högskola och stockholmsuniversitet och hoppades på att komma in.. men var beredd på att inte göra det. Jag låg som 21:a reserv sist på södertörns och på stockholms universitet hade dom inte ens behandlat min ansökan då den var sen.

Men jag kom in!!! iiiiii äntligen, jag känner att nu kommer jag få ett liv, träffa nya vänner, börja träna, jobba som student och mysa med kramen och min blivande hund. Nu känner jag att jag kommer kunna slappna av faktiskt.

Sedan jag kom hem efter jobbet har jag skickat in till csn för studielån och även aktiverat mitt univesitetskonto. Nu är det snart dags att sova, börjar 11.30 imorgon.. måste börja promenera på mornarna men jag gillar att sova :P

Imorgon ska jag lämna in tjänstledighetsansökan till min chef, då jag ska börja studera. hm... önskar jag kunde fira med lite skumpa :D



På tal om ingenting så har min klänning kommit idag:D spännande jag ska öppna paketet snart =)



boom boom poooow!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: