solstikkan

en sprallig person med harmoni

månaden

Kategori: Mitt liv

Ja då får jag väl ta och skriva ner det jag gjort under senaste månaden känns det som.

Jag jobbar nu heltid i en vecka till sedan går jag över till stundent timmar, jag kommer att börja läsa sociologi på stockholmsuniversitet och första dagen var idag. Jag har jobbat som en tok denna månad och är uppe i 208 timmar nu, så trött är jag. Men får nog en fet lön så jag kan spara lite=)

Imorgon blir det skola upp till bevis att hitta hörsalen imorrn haha!

I torsdags var jag på afterwork med några från jobbet, vi käkade på olearys i farsta och drog sedan vidare till kellys och hamnade på spy bar till sist. Dom hade riktigt bra musik, dock spydig människa i kassan stort - på dig!

Snart får jag in pengar från csn pengarna rullar in, då ska jag betala av mitt kära lån jag har. Så himla skönt.

På lördag blir det party igen hos Viktoria och sedan jobb. sing halleluja!

Nä nu ska jag läsa lite innan jag får min sömn, riktigt trötter är jag idag, jag ser typ suddigt. godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: