solstikkan

en sprallig person med harmoni

fullspäckad helg

Kategori: Mitt liv

I helgen har jag hunnit med mycket =), min lillebror har avrit hos oss hela helgen och vi var och dansade till tiesto, han spelade i hela 3 timmar och innan honom var det 3 st olika djs som spelade en timme vardera, alla var riktigt duktiga, jag har massa nysa favorit låtar som jag lagt till på min spotify=) helt galet=) på Lördag morgon hade jag prov också... hopaps det gick bra för säkerhetsskulle har jag sökt pedagogik också då jag inte vet om jag klarat tentan och man måste klara den för att komma in på andra kursen. Efter provet gick vi på stan och inhandlade en förlovningsring till mig det blev en i vitt guld en smal med små diamanter :D.

Vi kommer inte att ha likadana ringar då han ska ha en bredare och en enkel slät vit och jag med bling :D


Min lillebror åkte hem igår kring 20 tiden och på 2 timmar hann vi med ikea och äta på pizza hut på heron city, jag käkade sallad nam nam=)

Jag har filmat massor från tiesto jag ska kolla vilken video som är okej att lägga upp haha:D

Nu denna vecka blir det bakning inslagning av julklappar och julstädning och packning och jobb må- onsdag innan vi åker bil hemmåt upp till Luleå :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: