solstikkan

en sprallig person med harmoni

idag kommer vi

Kategori: Mitt liv

Idag var det att gå upp tidigt, fast jag sov till kl 9, men har varit helt död. Jag har precis druckit en shake och en kaffe och u ska jag börja dammsuga och skura. Det är fullt upp innan vi ska åka. Men det ska bli kul jag ska fylla en enorm termos med kaffe :D och göra smörgåsar och ta med på vägen. Vi har hur mycket som helst med. 4 stora påsar, 2 av dom är julklappr och 2 med kläder och skor till min lillasyster sen har vi 4 stolar och 2 st stora resväskor.

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    åååh, låter som att ni nästan ska flytta hem.. haha.. Men det var typ vad jag å Tobias hade med oss när vi for ner till sthlm.. :P Kraam<3

    2011-12-22 | 11:36:54
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/
  • moaa säger:

    Varför har ni stolar med er ??? :o

    2011-12-22 | 12:49:43
    Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Saknar dig vännen snart ses vi då kjaaaam

    2011-12-22 | 17:24:43

Kommentera inlägget här: