solstikkan

en sprallig person med harmoni

Arrival

Kategori: Mitt liv

Nu har Niklas mamma kommit och hälsat på, trevligt! det är första besöket sedan hans pappa sov över efter jul.=)

Igår åt vi lite köttfärssås och spagetthi och drack ett glas vitt vin, mumsigt:P

Idag har jag och Kerstin varit i Tyresö centrum och fikat och vandrat runt lite bland butikerna, jag hittade en sjukt fin klänning, röd med vita och svarta ränder i midjan som man knyter en rosett på.

Jag hämtade även min väska på posten, en brun Jimmy choo:D såklart skarjag up tummen på förpackningen och fick köpa plåster haha.



jag ska lägga in bilder sen på mina tradera fynd!

i helgen blir det ikea och stan och klippa och färga håret ljusbrunt! Nice.

Jag och Niklas kommer bli som nya=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: