solstikkan

en sprallig person med harmoni

fredag=)

Kategori: Mitt liv

Idag jobbar jag till 21.45. sovit som en stock, tydligen hade Niklas pussat mig innan han åkte till jobbet men jag har inte märkt någonting haha, snacka om trött man kan vara.

nästa vecka hade jag 6 timmarspass men nu när jag kollade har hela veckan ändrats till 8 timmar, det är bra på ett sätt då får jag mer lön:D and i need that, bra lön i mars = ett par gummistövlar.

Det jag har på min önskelista nu är ett par shorts med hög midja och stövlar:D

Jag vill ha ett par svarta original från Hunter. Nu när det börjar bli blött ute kan man inte komma i håriga skor. Det blir som 2 blöta hundar som man får skaka av :P

Imorgon blir det träning, man får passa på när man har tiden. Idag körde jag ett pass hemma med Carmen Electra aerobic striptease haha riktigt kul dans:D sedan gjorde jag lite situps=) *stolt*




Kommentarer


Kommentera inlägget här: