solstikkan

en sprallig person med harmoni

Ledig-fullspeckat schema

Kategori: Mitt liv

Idag är jag äntligen ledig=) men jobbar dock söndag istället. Idag är det soligt jippii

Huset till höger bor vi=)





denna bild är tagen från loftgången



Dagen började med ett corepass en timme kl 11.00-12.00 sedan åkte jag iväg till ica Nära som då ligger långt bort och hämtade ut mitt paket från herbalife med min efterlängtade frukost:D





i paketet var det 3 burkar shake en vanilj, en cappuccino och en cockies&cream och en proteinburk. sedan en dagcreme och en radiant c skinbooster den gör att man får slikeshus, känns som att ett lager läggs på med bejbishud:D

Nu njuter jag av en shake efter min träning=) cookis&cream




i denna är det små chokladkulor mumms!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: