solstikkan

en sprallig person med harmoni

pengar cathiing!

Kategori: Mitt liv

Imorse skuttade jag upp ch gjorde en shake och hann ta några klunkar kaffe... idag är det hela -15 grader, kallt var det att vänta på bussen.

När ja väl kom till jobbet ringde en kille och ville ha mitt barbord med 4 tillhörande stolar jäjj tänkte jag, vi kom överens om 3000 kr och han skulle hämta det idag. Jag gav numret till min sambo då han var hemma. Efter någon timme ringde han och var utanför men ingen sambo har svarat. Jag sa att han mest troligt nördar vid datorn och har morgonrocken på. HAHA.

 20 minuter senare ringde Niklas och sa att han hade tänkt vad nudå! och öppnat med morgonrocken, mycket riktigt så hade han suttit och spelat vid dator! så kul.

Nu är det sålt och vi har 3000 kr, perfekt tills jag och Kerstin ska på Ikea, jag tänkte inhandla en hutch till skrivbordet så att vi får ordning på alla papper och kan sätta skrivaren där.

Nu är det bara 1 timme kvar tills jag slutar för dagen:D då ska jag hem och slå in ett paket och skicka iväg 2 st med posten som dom vunnit av mig på tradera.

Sedan tänkte vi åka och träna jag och sambon:D Igår såg vi en film Let me in, en vampyr film som var lite annorlunda men bra faktiskt.

Jag ska nog spela lite sims idag också, Min har skaffat en sambo och fått ett barn, nu väntar dom ett andra barn innan dom blir åldringar :D Kul men jag gillar inte att simmar åldras!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: