solstikkan

en sprallig person med harmoni

Tradera mera

Kategori: Hanna shoppar

Tradera är sjukt beroende framkallande, man budar smått på lite allt möjligt sen blir man som besatt och budar mer och mer om någon lägger högre. Man kan sitta uppe mitt i natten för att få lägga sista budet och vinner man inte kan man inte somna.

Idag har jag lagt ut lite grejjer på tradera http://www.tradera.com/auktioner/skyltdocka och imorgon blir det mer, det är kläder som jag aldrig använder.
Bättre att få en krona för dom än att slänga dom sen om man budar känns det som att man byter men inte går back, och nya kläder i garderoben är inte fel!, annars får jag spara i en hög och ge till lillasyster då hon kommer på besök.

Vann precis en t-shirt frå kawaii så cool



Får se om jag vinner något mer :) jippiiii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: