solstikkan

en sprallig person med harmoni

godmorgon

Kategori: Hanna shoppar

Inatt drömde jag igen att jag var gravid men denna gången med en pojke, jag var på fest och drack en öl tills jag kom på mig själv att jag är ju gravid. (i drömmen alltså) Men jag längtar tills jag blir det såklart!

Idag blir det en lugn dag, vi ska åka och storhandla och sedan städa lite. Jag hade tänkt kika om jag hittar någon duk till vårat köksbord, den vi har är så mörk och vintrig. Sen ska vi rensa kartonger så vi får lite mindre grejjer, mycket man inte använder, då kan jag fixa i mitt skorum=), jag hade velat ha någon matta eller duk på hyllorna där skorna står så det ser lite lyxigt ut.



Mina nya brills från Karen millen och klänning från Åhlens



Mina nya älskade skor från Steve Madden




Kommentarer


Kommentera inlägget här: