solstikkan

en sprallig person med harmoni

tyresö slott

Kategori: Mitt liv

Nu känns det som en evighet sedan jag bloggade sist, men jag har helt enkelt haft fullt up och varit helt slut.

Nu är min mamma på besök med sin sambo ove och imorgon åker dom till kroatien. Själv är jag sjuk sedan vi var och åt middag igår på jensens men min jensen han är den ända som inte blev smittad. Igår på dagen var vi och kikade på Tyresö slott där någon oxenstierna hade bott.. intressant. Tänk om man hade ett sånt efternamn :P




knugen jensen den stolte





tänk att hälsa på folket härifrån och komma ut som ett par jäjj=)





ser ut som jesus eken.



Mamma och ove :D

Nu blir det att äta grillat och sedan ost & kex och se lite tv, hoppas jag är bättre tills imorgon då jag ska jobba.!!!

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Super fina bilder!! Krya på dig gumman! Saknar dig! Kraam<3

    2011-07-23 | 00:20:01
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: