solstikkan

en sprallig person med harmoni

Malmö 2011

Kategori: Mitt liv

Då kom vi hem imorse kring 8.00 på morgonen från Malmö, vi hade tänkt stanna längre där men det fungerade inte=/ Kul var det iaf att visa N runt i Malmö och även träffa Pappa och farmor och farfar =) Det var 4 år sedan jag såg dom och 7 månader sedan jag träffade pappa.




Hemma hos farmor och farfar



Farfar =)



Vi kom på Onsdag kväll och på torsdag var vi hos farmor och farfar hela dagen och dom bjöd ut oss på lunch=) riktigt gott var det. Sedan var vi och vandrade runt borgen i Landskrona och fikade glass och kaffe hos farmor och farfar.

Pappa och Niklas ser så stöddiga ut :P








På fredagen gick vi på stan med pappa och jag köpte ett par byxor och en kort jeansjacka, riktigt nöjd är jag med mina inköp. Jag tänkte köpa en väska men farmor var så snäll och gav mig 3 läderväskor, jätte fina en liten en mellan och en stor:D

Igår var vi på bio i höllviken och såg på transformers 3, den var bra och lite barnslig och lång hehe men jag överlevde.

Nu är det dags att duscha och vakna till liv och sedan se en film och packa upp lite kläder.

Sedan blir det bild på allt shoppat =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: