solstikkan

en sprallig person med harmoni

24 grader

Kategori: Mitt liv

Vilken härlig slappar dag det varit, började med kaffe på morgonen och sedan pressa i solen på en enorm filt med sambon. Det var så varmt så vissa låg topless, vilket jag aldrig skulle göra speciellt inte vid ett bostadsområde, tycker det är äckligt oavsett hur fina bröst man har. Mina är då i en bikini och dom ända som ser dom är jag och N. För mig känns det stötande att folk ligger så, det är ett privat område. Då kan jag lika gärna gå näck och visa mitt könsorgan. Men då får man böta. Hursomhelst tycker inte jag att det är samma att gå med bar överkropp för en kille som för en tjej. En kille har ju ingenting att visa upp på överkroppen förrutom 2 bröstvårtor och lite hår. Slut pratat om det, jag blir arg! haha.



Nu har vi precis ätit norsk fiskgratäng och jag har kikat på bb. Jag tycker Simon har så rätt. Han ska vinna! Peter han är en besserwisser som framstår sig som smart fast han inte är det och otroligt tråkig. Martin han är bara medveten om att han ser bra ut, men har inget att komma med och också tråkig. Nu hoppas vi verkligen att norrlänningen vinner.

Nu ser jag ut som en räka, först nu har jag märkt att armar och axlar och bröst och rygg är illrött. Sexigt. hoppas på att det lagt sig tills imorgon och att det är varmt då så att jag kan steka lite till. Jag kommer vara klart brunast i L-town då när jag kommer hem. Helt sjukt att det varit en tromb där! Jag kan inte förstå det, helt galet i lilla Luleå. Tromb ska väl nå små städer också antar jag.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: